December månad

2009-12-07 @ 15:46:38

Så fruktansvärt deprimerande..
Nu när jag väl skriver så kommer det bara vara allmänt självömkande och så..

Ni som inte vill läsa behöver inte det.

Munsår för andra gången på 2 veckor. *jag tar det som ett tecken att jag är stressad*

Inga pengar. Inget jobb. Inget hem inget inget..........

Ingen ork. Är på väg neråt igen. Så jävla kul har jag det.

Det enda jag försöker fokusera på är mina barn.
Det var inte meningen att mina barn skulle ha en sån här mamma....

Barnen åker karusell på strömmingsleken



Jonathan och Sebastian har haft kul med Sofias pompoms...


Älskar er massvis ...

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Men min Karin. Jag hoppas att du får bra hjälp nu.

    Postat av: Anneli

    Du är den bästa mammasn som finns för dina barn. Glöm aldrig att ens barn alltid älskar sin mamma =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: