Ännu en dag

2009-01-29 @ 22:34:04

med feber.

Dagen började tidigt före klockan 6 av att Jonathan vara ledsen och ville upp, då hade han 39,7 grader. Gav han en alvedon och resterande mediciner.
Sen väckte jag Sofia så hon fick god tid på sig att vakna.
Jonathan somnade om och då var Sebastian vaken.
Strax före 9 stack jag iväg med barnen för då skulle Sebastian till dagis.
Karos hakade på och lämnade sina barn på dagis med, så gick vi vidare till apoteket och affären.
Köpte ipren till Jonathan, och den tog bort febern bra. Men nu på kvällen var febern tillbaka igen.
Den hann bara upp till 38,3 då fick han en ny omgång Ipren.
Sen så har jag bara haft mitt vanliga husfru liv.. *S*.
Nää nu så får jag ge mig för Karos vill oxå ha sällskap..

Heddå

Kommentarer
    Postat av: Anneli

    Febern borde ju ge med sej nu när han fått medicin + ipren. Konstigt! När ska ni få komma till barn i hudik?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: