Äntligen Feberfri!

2009-01-31 @ 12:19:37

Ja nu så har Jonathan blivit feberfri, men jag säger då det att skulle febern komma tillbaka
så kommer jag att åka in med honom.
Ärligt talat så är jag så trött på alla förkylningar så att det står mig upp i halsen.
Tycker synd om Jonathan som alltid är sjuk. Sofia och Sebastian har ju oxå varit sjuka när dom var bebisar,
men så sjuka som Jonathan har de aldrig varit.
Blir så irriterade på läkaren som nästan idiotförklarar mig när jag kommer ner med Jonathan.
Det verkar på honom som att man springer där för skojs skull, att jag inte har nått bättre för mig
och att jag inte har sett en vanlig förkylning förut.
Nää har ju 2 barn sen innan, så jag kan ingenting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gaahh.
Jag vet att det finns barn som har det värre, och som kanske aldrig hinner få hjälp.
Men ingen förälder vill väl se sina barn sjuka på olika sätt och vis.

Nu har jag klagat av mig lite. Så nu ska jag nörda vidare

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Men vad skoj att du skriver i din blogg igen:D. Det har jag missat! Så hoppas jag att febern inte kommer tillbaka på Jonathan igen då ni säkert är dödströtta och slitna efter nätterna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: