Besök hos Doktorn.

2009-01-28 @ 23:17:06

Idag har vi varit hos doktorn.
Igår natt så var jag och Jonathan vaken tills 2:30 eller om det var en timme senare.
 Jag kommer inte ihåg riktigt. Sen vart det till att kliva upp vid 6:30 för då vaknade Jonathan
och var jätte ledsen. Feber hade han och har det än.. 
Sen lästes det läxa med Sofia och så åkte hon iväg till skolan.

Ringde till Hälsocentralen här i Ljusne och vi fick komma in till 9:15.
Doktorn lyssnade och kollade lite och konstaterade att det bara är virus.
Men de skulle oxå kolla han crp och den var normal som vanligt.
Så Jonathan är *frisk*, men då sa jag att vi vill ha en REMISS till BARNKLINIKEN.....
Ja det skulle ni kunna få sa doktorn, men jag tror inte att barnläkarna kommer att hitta något på honom..
Då sa Christian att ja men då kommer vi iaf att sova bättre om nätterna....
Vill bara tillägga att denna doktorn även missat att ett barn har astma...
Karos son Liam har astma men denne doktorn sa att Liam var frisk.. Det konstaterade dom på
barnkliniken. Och denne hjälpsamme doktor ville inte ens skicka en remiss dit åt dom.

Men nått galet är det med Jonathan, även om det kanske inte är ett stort fel så vill jag ha svar..
Jag tror inte att han har astma, möjligen förkylningsastma.. Infektionskänslig är han, men hur mycket.
Ja många frågor har jag, och jag är så glad att vi äntligen fick en remiss åt våran Jonathan.

Pratat med Bvc idag igen med. Och sköterskan föreslog att jag skulle ringa barnkliniken redan på
Måndag och höra hur det går och att vi är beredd på att ta en tid om de skulle få återbud..
Givetvis om läget skulle förändras så åker vi in akut...

Hela denna dagen har Jonathan haft hög feber. Och han har inte sovit mycket..

Mina andra fina barn är det bara bra med tack o lov..

Nu ska jag mysa i soffan och sedan förhoppningsvis sova.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: