Buss åkning

2009-07-24 @ 09:03:14

Japp igår åkte jag med barnen till Annika.. Och jag måste ju säga att jag ÄLSKAR de nya bussarna, som äntligen har kommit till Söderhamn..
För alla som ej har körkort och barn så kan det vara lite jobbigt att komma runt. ¨
De gamla bussarna fick man knappt plats i, vilken skillnad.
Och plus är att de har infört lag på att ha bälte i bussen..
Suveränt..

Resan gick toppen.. Man kommer till och med av bussen ganska enkelt, för de är lägre.

Vi gick till Annika och sedan bar det av till Jennie Mörlin, hon bjöd på fika för att hon har fyllt år. Jag och mina barn följde med som snyltgäster *haha*, men det är så tråkigt att sitta hemma och se dessa väggar.

Sen när vi var klar där så gick vi till Åsbacka.
Annika hon körde syskonvagnen hela tiden, det var faktiskt skönt att gå med båda händerna fria.

Kom fram till Åsbacka och pratade lite.
Sen tickade klockan på lite sakta...
Men till slut var klockan 17:20 och då kom Christian.
Då stack jag med Kerstin och tog ut pengar för att jag skulle kunna följa med och spela tut bingo.

Det var jag Elvy, Kerstin och Annika som spelade och fy vad roligt vi hade..
Kan lova att vi tokskrattade på slutet.
Annika hon vann 250kr *det var en till som fick bingo samtidigt, hade hon varit själv så skulle hon fått 500kr.*
Det är roligt när det är någon man känner som vinner :-D

Jag satt med 2 kvar från en full bricka.
Så nästa torsdag vet jag iaf att jag ska till Mohed för nån gång lär det ju bli min tur med :-P

Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: