Hemma!

2009-07-01 @ 22:32:17

Ja hemma är vi. Och resan gick bättre hem än till Danmark.  Och Sofia är hemma hos sin pappa nu.
Vi kom hem på fredagen ca 00:00.

På Lördagen tog vi en sovmorgon och sedan for vi till Borlänge på Ellens dop :-D
Fast den resan var jobbig på sitt sätt för det var ju så fruktansvärt varmt....
Dopet började inte förens kl 17 så sen bjöd Perra o Jenny på mat o fika..
Maten var super Couscous, kycklingfileér sallad och pasta...
Efterrätt var kladdkaka och kaffe *mums*.
Här ska det doppas *S* <---  Hela glada gänget sjunger


Sen har faktiskt resten av veckan varit ganska förvirrande. 
På söndag kväll var Karos, Magnus och barnen här.
Måndag då tror jag att vi var ut till Åsbacka, tisdagen var jag till psykologen, och vi delade upp våran storhandling. 
Sen var vi till  Karos och Magnus och grillade och spelade kubb och nu har vi ett ton myggbett var..
Mest synd är det om barnen...
Idag har vi tagit den andra storhandlingen... Men nu ska vi ju ha så vi klarar oss *hoppas jag*

Hatar verkligen mygg.. Har ju haft det så varmt inne med vi har alla dörrar och fönster ä

Kommentarer
    Postat av: Jenny

    Tack för att ni kom! Det var trevligt men VARMT, trodde jag skulle dö! Men nu är det gjort ler //Kjam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: