Idag

2009-07-25 @ 15:53:30

Har vi varit på storhandling. Först på Elon för där skulle Christian köpa sig en ny hårtrimmer men den var slut, så vi förhandsbokade en iaf som de skulle lägga undan på Onsdag eller Torsdag.
Sen var vi in på Lid´l, sen bar det av till ÖoB sen Coop och sist Kvantum.
Hem och packade upp alla varor sen blir det till att dela köttet och lägga in i frysen.
Passade även på att köpa lite blommor på Coop. *fint med blommor*

Vi har fyndat barnleksaker här i Söderhamn med, en traktor, en gåbil, en skottkärra, en trehjuling, och en mindre traktor och en liten gräsklippare.
Sebastian vart så glad att han backade när han fick se sin nya traktor..
 
Och snart fyller Sofia år med så det ska handlas en massa paket till henne, och hål i öronen får hon sen för de tar helst inte hål i öronen på barn just nu eftersom att det är rötmånad.

Nu ska vi iväg till Märta och Terje, Christian ska hjälpa dem med någon hylla..

Sen är det tänkt att jag och Annika ska åka på en varsin moppe in till stan och gå på bergsrock *eller vad tusan det heter*
för bandet LILLASYSTER spelar och dom måste jag bara se :-D
*för er som inte vilka lillasyster är så kan ni tänka på LOK och då kanske polleten ramlar ner :-P*

Nä nu måste jag stressa..

Heddå

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Hoppas verkligen ni har skitroligt ikväll! Jag sa fel om marknadsdagarna. Det är marknad i morgon med:). Så om Sofia ska få hål i öronen kanske hon vill ha örhängen i present av oss...? Ja så måste jag ävl köpa nått pyssel:P.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: