Nattugglan!

2009-07-30 @ 02:10:39

Ska försöka krypa till sängs snart.
Har ju bara så svårt att somna.

Idag var jag och barnen hem till Karos, så våra barn kunde leka av sig.
Skönt att vara hemma hos henne :-D

Sen bar det av hem och jag började med maten, så hade jag fått paket från tradera och en avi till ett paket som jag skulle hämta ut nere på posten.
Har ju Karos cykel här med så jag lånade den för att cykla ner till affären men kom inte långt förens Sebastian upptäckte att mamma skulle iväg utan honom.
Så det var bara till att vända och hämta cykelhjälmen.
Stressad var jag med för klockan var 18:50 och affären stänger kl 19.
Sebastian fullkommligt älskade att sitta i cykelstolen och på vägen hem var det jobbigt kan jag ju meddela er..
Fy vilken usel kondis..
Och Sebastian vart sur på mig för att det inte gick tillräckligt snabbt.

I morgon ska vi vara hemma på förmiddagen och sen ska vi iväg på kalas.
Annikas Kevin fyller 10 år på fredag, men de ska iväg till Kolmården då, så kalaset vart en dag tidigare.
Tänk vad tiden går snabbt.

Sen bär det av ut till Mohed för då ska jag på tut bingo *såååå kul :-D*
Om inte Kerstin ångrar sig förstås.

Nää inga bilder idag heller. Men jag orkar inte lägga in några sådana nu för jag är lite trött känner jag.

God natt och sov gott.

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Tuff du dom vågar cykla med en unge bakpå. Jag vågar knappt cykla fort ensam ja haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: