Danmark!

2009-06-16 @ 09:04:20

Ja här sitter jag med en näsa som är alldeles röd.
Som jag alltid säger när jag blir förkyld : Mitt namn är Rudolf med röda mulen.

Igår tvättade jag upp det sista, trodde ju att det skulle gå hur snabbt som helst..
*LURAD*, ja det vart jag. Allt tar sån tid.

Packade kläder till oss alla sen när jag hade tvättat klart.
Åhh vad kläder som ska med....
Det flera fulla väskor och det känns som att vi ska vara borta i år i stället för veckor.

Svårt att sova har jag haft med, 2 dagar och ca 8½ timmars sömn.
Ja hade så svårt att andas genom näsan och jag kan absolut inte somna då..
Sen har Jonathan oxå vaknat och varit ledsen, han är oxå förkyld.
Den enda som inte har blivit förkyld är Christian.

Ja nu ska vi göra det sista här hemma.
Så ska vi in till stan.
Sen ska vi hem igen, för att sedan styra ratten mot Danmark.

Skriver nog om nån dag och så kommer det komma en massa fina bilder med...
Den 18:e ska vi till Legoland, ni kan ju tro att Sofia är lycklig :-D

P.S Christians myrbild kom med i tidningen idag *hihi*

Kram

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Å vad roligt när ni väl är framme! Men du får se till att kurera dig när ni är bota med. Ska se om jag kan se bilden på myran idag.

    Postat av: Jenny

    Härligt med Dk och LEGOLAND....Fia kommer att gilla det, glöm inte att kolla på 4D Bion den var super och Power Bilder den älskade Emma det är långt att gå men önskade att jag kunde ha åkt oxå men på smällen som man var fick jag stå i mörkret och snällt vänta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: