Jobbigt va!

2009-06-03 @ 16:05:52

Haha tänk vad som kan sätta sig på hjärnan..
Det är frasen : "jobbigt va!" tagen från en Jobbig Jävel *Ballar av stål*
Min favorit var Bitterfi**an får väl kanske ha liiite censur..

Ja andra dagen inne i stan *snark*

Igår var jag till psykologen. Där sa vi att Christian skulle med om 2 veckor.
Lite info och vad han kan göra.
Sen bar det av ut till åsbacka, träffade Kerstin inne i stan när hon skulle lämna papper till tandläkaren.

Idag var jag in till stan för att prova ut linser igen. Jag älskar mina glasögon men linser är fasen skönt att ha, iaf
om det regnar då slipper man se prickigt, och alla dessa barn händer *haha* som kladdar ner glasögonen.
Ja så mycket riktigt var jag dit kl 11, Jonathan somnade i vagnen så jag kunde sitta i lugn o ro.
Hade inte ändrat sig mycket i styrkan så jag kör på samma än.
Så sprang jag runt på stan, kollade in present till Melle o Kenneths nya bebis.
Men åhhh vad svårt det var. Jag brukar se vad jag ska köpa direkt men inte nu.
Så jag avvaktar tills jag hittar nått. Funderar fortfarande på den med den söta larven men vet ej om det
är för *tjejigt*

Så hittade jag ett vanligt lila linne till mig själv inne på Hollywood. Det fanns så söta klänningar men jag måste
grunna lite först.

Ringde till älskling så vi lunchade tillsammans idag *wow* Han ville äta sibylla men eftersom att han insisterade på
att jag skulle betala så sa jag Mai Thai. Och det var sååå gott.

Åkte hem med bussen kl 13:30 och hämtade barnen.

Nu ska jag plocka undan lite och laga mat för kl 18:00 ska Sofia vara på skolan och byta om för de ska ha en eget Cirkus uppträdande.
Ska bli så kul att se :-)

Uppdaterar senare med lite bilder från det.

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Tror inte en larv kan göra det för tjejigt. Sen så är ni så välkomna så utan gåva, det vet du väl?! Låter som du hade en bra dag på stan iaf:). Vill oxå kunna handla kläder till mig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: