Tut bingo

2009-06-05 @ 09:24:28


Igår var vi bara hemma och slappade, sen på kvällen när Christian kom hem stack jag raka vägen ut till Ulli, Karos och Anna som satt i bilen och väntade på mig.
Då stack vi till Mohed och skulle spela tut bingo..

Det är så kul att sitta där och spela.

Ja vi åkte vid 17:30 för Ulli måste vara där i god tid för det är hon som är bingo utroparen där.

2 spindlar träffade jag på med innan spelet hann börja därför var jag tvärsäker på att nån vinst skulle jag kunna kamma hem. Men det var nog bara otur med spindlarna.. Och dessutom hatar jag äckliga spindlar.

Spelet gick bra och vi fick en vinst i bilen och det var Anna som vann 5000 kr. GRATTIS ANNA.
Det är så bra när det är någon som vinner som verkligen behöver pengar.
Hon fyller nämligen 20 år vilken dag som helst och tar studenten.

Men jag och Karos fick nöja oss med att åka dit, och som jag sa igår till Kerstin det är högvinst för mig att bara komma dit.

Inga bilder vart det heller men men.

Skriver kanske mer sen

Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: