Lördag.. O Söndag..

2009-03-15 @ 15:56:04

Dagen började kl 8 iaf då orkade jag kliva upp. Pojkarna tyckte att det var dags för mamma att kliva upp.
Pappa fick stanna kvar i sängen...
Sen gick dagen ut på att städa och mer städa.
Sen vid 19:30 kom Palle för att hämta mig. Då åkte jag ut till syrran i Vallvik *tjejkväll*
Haha vi var dom enda som var där ju ..  Så badade vi ute .. I 42 gradigt vatten förstås..
Det var skönt att sitta ute i denna kyla i endast bikini. För det var ju så varmt i vattnet.
Sen käkade vi lite kinagryta med endast 5 vitlöks klyftor i *gaaahh* och drack Cola.
Kollade givetvis på Melodifestivalen.. O min favvis vann. :D
Sen vid 23 var jag hemma och kollade på när 2 datanördar skulle lana.. Min sambo och Drella var det..
Men det gick inte så bra för dom, så vart de avbrutna av 2 strömavbrott med..
Så jag hade en bra dag i går.

Denna dagen är en slappar dag och har bara tvättat och städat lite mer.
Nu ska jag ta Jonathan

Löööv

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Det låter som en mysig och händelserik helg för dig:). Det kan du behöva! DU som kämpar och står i med familjelivet hela dagarna i ända.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: