Vad bra jag skriver.

2009-03-08 @ 18:08:18

Väldigt ofta.. Noot.

Inget speciellt har hänt heller. Bara lugna gatan.
Nja iof så har jag väl konstaterat att jag har en tidig 30 års kris och läser ungdomsböcker *haha*,
har ju kollat på twilight och tyckte väldigt bra om filmen. Så fick jag reda på att det var böcker.
Så nu har jag läst  "Om jag kunde drömma" och " När jag hör din röst" .
Jätte fina berättelser tycker jag.
Senare ska jag lösa ut de 2 andra böckerna.

Har ju även fastnat för musiken i filmen *haha*

Muse med Supermassive black hole
http://www.youtube.com/watch?v=0BL5EkjZw3c&feature=related

Och blue foundation med eyes on Fire
http://www.youtube.com/watch?v=iBhH1x543tM


Får se om det funkar.
Nu ska jag ta hand om familjen..

Kommentarer
    Postat av: jenny

    Å jag har bara tittat på filmen 3 gånger sen i lördags!=) men har bestämt att jag inte ska läsa böckerna!får se hur länge jag kan hålla mig! nästa film släpps i november 2009! Längtar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: