Grattis Hebbe!

2009-05-21 @ 23:31:29

Idag har jag och barnen varit ute i Åsbacka hela dagen.
Där grattade vi Fredrik *Hebbe* som vart 19 år idag :-)


Min brorson på 19 årsdagen.  <--- Hebbe



Fredrik och hans flickvän Malin <---- Fredrik och hans flickvän Malin

Christian var hos min kusin Märtha och hjälpte henne med att sätta upp ett växthus som hon fick i födelsedagspresent när hon fyllde 60 år den 14 Januari. Så Christian kom till Åsbacka vid 19:30 och var ganska slut.

Så igår hände det!!! Jag/vi har köpt en digitalkamera :-D Så härmed blir det mer bilder..

Jag skulle vilja lägga in fler bilder, men jag känner att jag är för trött.

Så vill jag bara tillägga att idag var Melles och Kenneths bebis beräknad att komma, men den tycker nog att det är skönare att ligga kvar en stund istället. 

Nu ska jag strax lägga mig.. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: