Melle 25 år igår

2009-05-24 @ 14:17:37

Ett fint träd i full blom i Åsbacka

I går fyllde Melle 25 år :-)

Melle på sin 25 årsdag

Så vi var dit sen på kvällen och firade henne, av oss fick hon 100 kr som hon kan spendera på det hon vill :-)

Hon bjöd på kaffe, snickerskakor, arracksbollar, hemmagjorda blåbärsmuffins och en jätte god smörgåstårta.
Allting smakade gott *mums*.

Så tog jag lite kort med min nya kamera, det är så kul att få leka lite med den, men det är också krångligt att ta bra bilder med alla dessa funktioner..

Det är inte bara att knäppa kort längre, *haha*

Melle o Kenneth på hennes 25 årsdag 
Melle och Kenneth

Det var jätte mysigt att sitta där på deras balkong och mysa med fika och så.
Så kan man inte låt bli att förundras över hennes fina bebismage :-D
Jag tycker det är så vackert .

Iaf så var vi inte där så länge, tiden går så snabbt.

Hemma hos Melle, Kenneth och Vinga på Melles 25 års kalas
Kenneth och Vinga

Sedan bar det av till Annikas inflyttningsfest.
Christian och barnen stannade där en liten stund, och jag vart kvar.

Annika, Fredrik, Vickan, Andris och bakhuvudet på Carro
Från vänster Annika, Fredrik, Vickan, Andris och Carros bakhuvud.

Det var lite av folket som var där.
Men min kamera valde att få slut på batteriet då så det vart inga fler kort.
Men Malin hade lånat sin systers systemkamera så jag ska få kort av henne sen.

Det var meningen att vi skulle ha kört 5-kamp, men det vart bara 2 grenar.
För sen skulle alla yngre in på återvändardagarna och Crusingen.
Vi var uppdelade 2 och 2.
Kerstin O Anders
Hebbe O Malin
Annika O Fredrik
Andris O Vickan
Jag O Kerstin
Carro var domare och Janne kollade på.

Den första grenen var skottkärra och Kerstin har problem med ryggen så jag fick köra 2 ggr.
Men vi hade riktigt kul, alla skrattade och vissa landade på gräsmattan. Men jag lyckades iaf hålla Kerstin kvar.
Den grenen vann Andris och Vickan men inte enligt Kerstin o Anders.

Andra grenen var stoppa pennan i en glasflaska,
Haha. Den grenen skrattades det mest på. Alla hade sin unika sittstil.
Den grenen vann oxå Andris och Vickan.

Så sen närmare kl 2 var jag hemma.
Så det var en lång gårdag för mig,
Kram


Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Gud vad rund jag är i ansiktet nu! Vart är bilden på busken knäppt? Den är jätte fin:).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: