Tiden går fort när man har roligt.

2009-05-15 @ 21:36:49

Fast roligt har man ju inte hela tiden.

Känner mig allmänt trökig. Och det märker man kanske på bloggen med..
Har funderat mycket på vad man ska hitta på med nu när mammaledigheten tar slut.
Plugga antagligen, eller nå strö jobb..
Men vart ska man hitta det i denna stad?


Med familjen är det som vanligt.
Snart är det skolavslutning så det ska kollas på kläder till Sofia då :-D
3/6 då ska vi på Cirkus som Sofias klass har tränat till både sång och dans..
Det ska bli så kul att få se. Så det ska vi oxå fixa kläder till, Sofia ska vara Cirkus direktören :-D

Snart så tror jag att jag ska till Karos *denna kvällen med*, vi nördar framför OC. Haha
jag som inte trodde att jag skulle titta på den nån gång..



Detta är dagens bild Sebastian *S*

Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: