Vaccination

2009-11-03 @ 20:37:55

Ja idag har Sofia tagit den första sprutan på skolan mot svininfluensan.
Jag frågade henne om det gjorde ont och ínte så värst svarade hon. Men hon är öm i vänster arm.
Får se om det blir någon feber.
Men skönt att hon tagit första sprutan iaf.

Sen har vi våra vattkoppsbarn. Japp nu börjar Jonathan få feber och röda prickar över kroppen. Det är inga koppor än. Men det kommer det ju att bli.
Sebastian är inte så farligt prickig ändå. Det värsta är vid *där blöjan slutar vid skinkorna. Bakbenen,  knäskålarna, armbågarna, händer och fötter har han koppor på. Så en blåsa i munnen på tungan. Men annars så är det inga koppor. Och de är heller inte så där skrikröda.
Så han verkar klara sig ganska lindrigt.

Mina 3 fina barn. Älskar er jätte mycket.

Sen så har jag varit på jakt igår efter en lägenhet. Men vi får se hur det går. Har kanske en på gång här i Ljusne.
Jag ville ju gärna bosätta mig i staden men eftersom att jag inte har något körkort så kan det bli lite krångligt att frakta sig själv med barnen till Dagis i ljusne och sen ev åka tillbaka till stan och jobba. Nä det är bättre att vara praktisk.
Sen har jag haft en liten arbetsintervju idag. På Mias prylbod. De skulle höra av sig till mig. :-)


Annars med mitt liv är det ganska kaosartat och inte långt ifrån ett sammanbrott.

Kram

*kort på barnen med koppor kommer sen.*

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Hoppas du får vara med på loppiset. Förtur på fina saker med andra ord oxå. Jag känner hur det börjar klia på mig när jag läser om hur Sebastian har det. Hoppas verkligen det inte blir värre för Jonathan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: