Aj aj aj

2009-10-27 @ 08:16:54

Vad det bultar och det bankar. Aj aj aj i min mörbultade kropp.

Jag har alltså träningsvärk och jag kan inte gå ordentligt.
Jag känner av saker som jag inte trodde fanns. Men de har tydligen legat vilande.
Sara har fått med mig på Poledancing och det finns inget jag ångrar.
Tack Sara :-D

Ja vad händer annars här i livet då.

Sofia ska flytta till sin pappa. Det är något hon själv har velat göra en lång tid. Och jag gör det för hennes skull.
Det blir jätte bra tror jag. Min fina Sofia :-)
Hon flyttar vid jul lovet.

Sen så ska jag och Christian flytta ifrån varandra. Väntar bara på vissa samtal, ang lägenhet och så.
Vårat förhållande ska vi ta ett steg i taget.
Allt känns konstigt och förrvirrat, men det löser sig nog till slut.

Så nu vet ni vad som händer i mitt liv.
Vad händer hos er?

Kram

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Jag tycker det känns konstigt. Jag hoppas det går åt rätt håll för er sen. Hoppas att Fia trivs med pappa och lillasyster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: