1:a december

2010-12-01 @ 18:33:40

Det tycker jag är ett fint datum :-D Jag tror det är för att man vet att julen är på väg och sedan ett nytt år :-D
Så är det ju typ 4 månader kvar tills nästa härliga vår. Jag kommer att ha en nedräkning tills våren. Försöka att vara så positiv som möjligt, och försöka komma ihåg detta när det känns som mörkast.

Idag har jag varit på kurs igen. Det vart faktiskt ganska mycket gjort där. Och en massa snack förstås :-)
Det skönaste med att åka iväg. Är faktiskt att komma hem igen. Är faktiskt ganska trött o slut idag. Tänkte kolla lite på the secret life of women eller vad det nu heter.
Kollade in första avsnittet igår på 3:an play. Så jag tänkte försöka bränna igenom några avsnitt nu innan bubben kommer hem.

Sen ska jag väl bädda rent sängen med.

Heddå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: