4:e advent

2010-12-19 @ 12:32:43

Och det sista ljuset ska vara tänt. Men det har inte inträffat än här på lumavägen.

Sofia has enterd the building :-D
Hon kom på fredags natt vid ca halv 3 på natten.

Hon sa: Mamma det känns som om jag drömmer! Drömmer jag mamma?

Hehe näää sa jag du är här Sofia :-D

Så nu är det fullt med liv o rörelse här hemma och alla är nöjda o belåtna :-D
Nu börjar det kännas som en riktig familj igen.

Saknar som sagt bara pojkarna nu. Men det tänker jag skriva om i min andra flik som jag har tillägnat mina barn.

Moukthar han försov sig i morse. Stackarn han såg inte alls pigg ut i dag. Tycker det är synd om honom när han försover sig. Han som ger allt. Men jag kan förstå att han är trött med så lite ledighet.

Ja så är det snart julafton med. Det känns lite märkligt måste jag säga, men samtidigt är det skönt att tiden går snabbt. Det är på 2 sätt o vis.

Annars idag vet jag inte riktigt vad som händer. Det blir iaf en tur ner till affären i denna snöstorm. Och för första gången på länge så känns det som att jag vill lägga mig o göra en massa snöänglar.
Haha det kanske går över när jag kommer ut.

Puss o kram till er alla från en lycklig Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: