Nytt år, nya tag!

2010-01-05 @ 12:20:23

Ja jag lever och det är ett nytt år..
Är så himla dålig på att skriva ibland, men det kan vara svårt att komma på att formulera allt.
Just nu sitter jag här i min lägenhet *jätte mysig 2:a*, jag väntar på att klockan ska bli 13 så att jag kan börja tvätta.

Den 25:e december flyttade Sofia till sin pappa i Småland. Nu börjar tomheten att komma ordentligt efter henne.
Först så kändes det bara som att hon var och besökte honom, men nu börjar ljuset att gå upp för mig att hon inte kommer att komma hem förens det blir något lov, och inge mer läxläsning och matte räkning. Inget mer packa matsäck, packa gympapåsen. Ingen att prata med och hitta på bus med. Ja med det skrivet så är det bara så att jag saknar henne min lilla fispropp.

Sebastian o Jonathan har kommit hem ifrån danmark efter att fira jul och nyår hemma hos farmor och farfar.
Har saknat dem oxå otroligt mycket, men de har jag ju tur att få träffa vilken dag som helst.
De sov hos mig den 3:e och det var inte så lätt för dem att ställa om sig med allt.
De kommer till mig idag igen och ska sova här, för i morgon har deras dagis stängt så det ska bli mysigt att ha dem här hos mig.

Ja flytten hit gick bra med. Tack alla inblandade :-D
Sen vill jag tacka Karos och Magnus som har haft mig inneboende hos dom lite över en månad.


Nu ska jag fräscha till mig lite.

Kram

Kommentarer
    Postat av: Annica

    Förstår hur du känner över Sofia. Jag skulle längta ihjäl mig, men hon har det säkert bra hos pappa också. Spännande att få börja ny skola och sånt. Har hänt mycket nytt också ser jag. Här hänger man inte med alls =). Hoppas allt är bra med dig iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: