Ännu en dag

2010-05-30 @ 18:43:44

Denna dagen har väl varit si o sådär.
Sov hemma hos Karos i natt och då somnade jag iaf och fick sova igen några timmar.

Har inte så fett på kontot just nu så jag är ganska begränsad till ljusnes ramar.
Om jag inte vill gå förstås jag vill men jag orkar inte.

Sen har det väl varit några framsteg idag, har försökt att plocka lite och stekte mig lite mat som jag fick från Christian innan han flyttade. Det var någon färdigrätt, fruktasvärt jobbigt att laga mat och sedan äta.
Efter 3 tuggor var jag mätt men jag tvingade i mig.

Nu till veckan så blir det intensiv träning, så jag kommer nog att vara alldeles döö. Men det kan vara bra oxå köra slut på sig själv.
Sen är det urstädning av Christians lägenhet och det kan jag inte heller dra på alldeles förlänge.. Och hämta saker som han har lämnat kvar där som är mina. Måste ha någon som vill hjälpa mig med att köra saker.

Har beslutsångest om vilken säng jag ska sälja.. Men får se.


Kommentarer
    Postat av: Anneli

    Karin min vän, kämpa på, du är så duktig. Om du vill kan vi umgås imorgon. Jag ringer dig... Kram

    Postat av: Marielle

    Kära vän. Vi finns här. Kenneth hämtar dig det ha han lovat. Han sa redan samma kväll som ni for att han tyckte jag skulle ringa o fråga dig om du ville komma och vara hos oss ett par dag nu. Känn dig inte dum utom ring en signal så ringer jag upp. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: