1:a advent

2010-11-28 @ 11:36:23

Ja så var det första advent igen. Skönt när åren bara rullar på eller är det då man ska bli rädd för att tiden går för snabbt?

Ingen tid kan spolas tillbaka allt man missar blir liksom ett ont ärr som kliar då o då.

Idag har jag en del saker som ska göras.

* Fixa saffran
* helst fixa hö med till Elvis
* Hem till syrran och fira henne i förskott *hon hävdar att hon fyller 18 igen*
* Hem till Karos och invänta att Camilla från Vildkatten ska komma med Karos katt o min katt
sen ska de köra hem mig och göra ett hembesök så de får se hur Pyret kommer att bo.
* Baka bullar o lussekatter tills älskling kommer hem.

Jag hoppas verkligen att jag hinner med bakningen o att jag inte blir för trött o seg som man kan bli när man har en del saker för sig.

Annars så är jag tacksam för att solen har kikat fram lite idag det piggar upp mig och hoppas att batterierna får lite mer energi :-D

Hoppas att ni andra får en fin första advent

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Det låter som du har fullt upp idag med :). Men det är väl ändå skönt att ha det när du kan bestämma lite över det med?

    Hade glömt bort Elvis hihi. Undra om han kommer ligga pyrt till när lilla katten kommer.



    Sist men inte minst, vart sjutton såg du solen idag????



    Postat av: Karin Abdul Ghafour

    Ja det är lite fullt upp hehe, men samtidigt tycker jag om att ha saker att göra.

    Haha ja får hoppas att Elvis o Pyret kommer överens tur att Elvis är skygg..

    Ja vi har haft lite sol här i Ljusne idag :-D Om man tittar ut här kan man fortfarande se att det är en ljusblå himmel ibland och färgskiftningar av att solen håller på att gå ned. Men vi har haft mycket moln med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: