Åh hej o hå..

2010-11-26 @ 00:28:12

Nu mitt i natten så har jag klarat av att betala några räkningar så att man har det ur världen.

Annars idag så hade jag tydligen ingen tvätt-tid och så kände jag verkligen inte för att städa. Så jag tänkte näää nu går jag ner till affären så springer jag förbi källsorteringen med som är snett framför Konsum och är miljövänlig med.
När jag höll på att ta på mig den sista vinter mudderingen så plingar det på dörren. Där stog min syster o ville komma in en sväng.
Så det var bara till att klä av sig o sätta sig ner o prata en liten stund.
Och efter ca 15 min besök så åkte hon igen och jag begav mig av ner till affären och skämde ut mig en aning för att jag hade räknat fel på pengarna. Guuuu vad pinsamt det var och det bara strulade.
Haha tillslut så fick jag iaf med mig rätt saker hem..

Sen pratade jag med Karos på telefonen o hon tyckte att jag skulle komma o hälsa på henne o barnen en sväng.
Det tackade jag inte nej till det var skönt att få komma hem till henne en sväng.
Hon skulle även byta katt med Vildkattens förening. Men det vart tydligen förhinder.
Sen visade hon mig den sidan och jag blev tokkär i en vit katt som är döv. Men vi får se vad som händer.

Så kom min fina älsklingen och hämtade mig hos Karos. Nu är han färdig duschad och säger åt mig att nu är duschen din och bara din.
Så det är väl lika bra att passa på att hoppa in medans duschen är varm.

I morgon väntar säkert en dag av kyla när det bär av till bollnäs på kurs.. Burrrr

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: