Ja då har vi blivit med katt.

2010-11-27 @ 00:22:28

Ja på Söndag kommer Pyret till oss :-D

Jag var hemma hos Karos igår och hon var in och visade mig katten hon ska byta till.( För hennes ena katt Evert protesterar ganska mycket). Så såg jag en vit katt som sökte ett nytt hem och jag vart såååå kär i bilden på denna katt. Och jag kände näää men vilken katt och sedan när man läste att den var döv oxå så kände jag ännu mer att neee den katten måste få flytta hem till oss.


Det här är den döva skönheten
Det är en han och han kallas för Pyret. Han är kastrerad och vaccinerad och öronmärkt.
Han är en inne katt och kommer att förbli innekatt. Eftersom att han är döv.
Som ni ser är han hel vit och han har tydligen ett blått öga och det andra ögat är gul/blått.

Så jag pratade med Camilla idag från Vildkatten om honom och hon sa att han kunde komma och provbo hemma hos oss redan på söndag :-D

Tur att jag var på affären så att jag kunde inhandla allt till kissen :-)
Så nu längtar jag tills på söndag när han kommer hit. Och då kommer de med hem hit och gör ett hembesök för att se hur han kommer att ha det.

Nog pratat om katter.

Idag har jag haft jordens huvudvärk som har kommit och gått hela långa dagen..
Tack snälla Karos o Magnus för att jag fick följa med o handla. Jag hade inte klarat det annars.
Sen bar det av hem till Karos för att mysa en liten stund..

Nu bär det av till sängen....

Natt natt

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Å vad mysigt med en döv söt raring. Hoppas han vill trivas. Hoppas han sköter sig och låter bli att kissa utanför lådan.

    Postat av: Karin Abdul Ghafour

    Ja det kommer att bli jätte mysigt :-D Ja jag hoppas oxå att han är rumsren. Men dom sa det iaf på Vildkatten att han skulle vara det. Så jag hoppas att han kommer att trivas hos oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: