Saknad.

2010-11-27 @ 11:12:36

Ja nu vill jag skriva lite om mina barn som jag har gjort en egen kategori till.

Sofia kommer att flytta hem igen mellan den 17-19 december.Det kommer att bli skönt och kul hon har saknat mig och jag har saknat henne. Jag, hennes pappa och styvmamma tycker att om hon vill flytta hem igen så får hon göra det. Nu har hon provat på att bo hos sin pappa igen och det har funkat strålande för henne, och jag är så tacksam till Tess att hon har gjort allt för min dotter. För hennes pappa är det ju en skyldighet att göra det *jag är tacksam för honom med* men speciellt styvföräldrar har det nog inte lätt och jag vill hylla Sofias styvmamma Tess för hon är sååå underbar.

Så kommer vi till pojkarna. Christian har jag inte hört ett dugg av de senaste 2-3 veckorna.
Det sista han skrev då frågade han mig om jag ville ha Jonathan o Sebastian till jul.. Och jag svarade självklart :-D Men sen har jag inte hört ett dugg.
Jag undrar om han tänker på hur barnen känner att inte ha sin mamma. Nog för att Stine finns men det är ju trots allt jag som är barnens mamma. Och hur han kan göra detta för pojkarna och mig.

Men nu finns det inga undanflykter som kan stoppa mig, jag ska iväg och samtala med en advokat nästa fredag och höra hur jag ska gå vidare med detta.




Sofia, Jonathan och Sebastian badar
Mina älskade barn..
Jag saknar er och jag älskar er utav hela mitt hjärta.
Jag har aldrig känt mig så tom utan er.
Samtidigt har jag fått kraften tillbaka utan er, för jag vet att en moderskänslor kan ingen klippa av.
Jag vill inte leva ett helt liv utan er.

Puss till mina älskade barn Sofia, Sebastian o Jonathan

Kommentarer
    Postat av: Carola

    Hej!

    Var bor dina smågrabbar? Jag har ju kanske inte med det att göra men det värker ju i ett mamma-hjärta när man läser om din saknad och jag kan bara föreställa mig hur barnen också saknar sin mamma..

    Tänker på er och hoppas att allt löser sig till det bästa.

    Kramar

    Postat av: Karin Abdul Ghafour

    Hej Carola. De bor i Danmark på ön Fyn. Tack snälla det värmer. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: