Sjuk

2010-11-29 @ 17:41:15

Ja då var man sjuk igen. Har haft en härlig huvudvärk sen i Fredags som har kommit o gått. Så kom förkylningen som en skänk från ovan.

Ja mitt nya motto är att vara tacksam för att bli sjuk för att man blir extra glad av att få vara frisk o kry sen.
Sitter hemma hos Karos just nu o väntar på att Pyret ska komma.. De kunde inte komma igår så det vart framskjutet till idag.
O älskling är hemma o sköter tvätten under tiden. Han skulle egentligen jobbat halvdag idag o i morgon. Men det var krångel med bussarna så han får jobba heldag i morgon istället.
Nää nu ska jag fortsätta att vänta på kissen och hoppas på att Palle o Anna ska ut till Vallvik så att de kan köpa med cigaretter till mig så att jag slipper bege mig ut i detta väder.
Uppdaterar väl sen.
Kram

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Men uscha. Då hoppas jag på mycket service från Moukhtar ikväll och att du äter mer vitaminer och bara tar det lugnt. KRAM.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: