Den 21:a april :-D

2011-04-14 @ 23:00:50

Då åker jag till Köpenhamn och hämtar finaste Sebastian och Jonathan vi åker raka vägen till Söderhamn igen och är framme på natten 02:49.

Och då får jag och Sofia njuta av att ha dom hos oss tills på Söndagen den 24:e och då åker jag och pojkarna till köpenhamn igen och när jag har lämnat av dom så är jag fast i Köpenhamn tills på tisdagen.
Det går inga tåg tillbaka, och vad ska jag göra??
Så Köpenhamn kan ev få en ny uteliggare tills tisdagen den 26:e april.
Huvudsaken är att jag och Sofia får träffa Sebastian och Jonathan så gör jag vad som helst för dom.
Exakt vad som helst. Även om det innebär att vara ute på köpenhamns gator.
Nu ska jag titta på tv:n en stund.
Glad är jag iaf :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: