Älskade barn..

2011-06-15 @ 00:36:22

Malin och Sofia gick sin sista dag i 3:an
Malin o Sofia
Idag slutade min älskade Sofia 3:an.
Och mästerfotografen har anlänt haha.
Ja mitt finger bjuder jag på.
De var jätte duktiga allihopa, och vi samlades i idrottshallen detta år, vilket
är en stor skillnad mot platserna i kyrkan som det annars brukar vara avslutning i.

Jag tycker att de flesta fick plats, men det kanske bara var för att jag fick sitta :-P
Men Stenbergaskolans avslutning var jätte bra.
Sofias klass sjöng I´m yours med Jason Mraz eller hur man nu stavar.
Och som ni ser på Sofias hår så ville hon ha lockar :-S
Men hon verkar ha ärvt min antilock tendens, haha den så kallade tvärsomeffekten som alla med lockigt
hår har.
Jag gjorde nämligen korkskruvar i hennes hår och satte upp resten i en tofs.
Men så fort hon kom ut i den fuktiga luften försvann hennes fina lockar.
Och vädret har exakt samma effekt på mig som för henne.
Älskade pojkar
Sedan över till mina älskade söner.
Saknar er så mycket, och jag är så glad att jag kunde prata med er över skype i söndags :-D
Jag hoppas att jag kan hitta en lägenhet neröver så att mamma kan få mysa med er mycket mycket oftare.
Jag saknar er så otroligt mycket, älskade älskade Sebastian o Jonathan.


Sofia, Sebastian o Jonathan jag älskar er av hela mitt hjärta <3 // mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: