En Kent låt..

2011-06-12 @ 03:37:37

Vinternoll2
"Och dom säger att stan har blivit tyst och ful och öde älskling 
Att det kommer bli en lång kall vinter 
Jag har lärt mig att saknaden är värst när nån har sovit som ett barn 
Genom en iskall vinter 

Du är min hjälte för du vågar vara rak 
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag 
och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen 

Och du känner att staden är precis som staden alltid varit 
I väntan på en lång kall vinter 
Och du säger att saknad kan man lära sig att leva med ibland 
Genom en iskall vinter 

Du är min hjälte för du vågar vara rak 
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag 
och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen 

Du är min hjälte för du vågar vara rak 
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag 
och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen"

Nu säger jag godnatt och en god tidig morgon.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: