En tisdag.

2011-06-15 @ 00:48:38

Så var det liksom att sätta sig här igen innan läggdags och skriva av sig lite.

Så denna dagen har varit ganska lång och seg, men det är otroligt att kroppen kan gå på så lite sömn.
Men men kan ju även avslöja att jag somnade utmattad på soffan vid 20:00 tiden.
Vaknade vid 22 tiden igen, men är fortfarande trött och ska snart gå och lägga mig.

I morgon ska jag och Sofia in på studenten.
För finaste Viktoria o Fredrik "alias syskonen Hedenhös" tar studenten.
Man vill ju inte missa när de springer ut ifrån trappen :-D

KL 15 blir det matbjudning ute i Åsbacka och sedan efterrätt.
Vet ju ej hur lång tid detta tar, för Sofia vill ju jätte gärna gå på schools out också.
Där bl a Tove Styrke o Petter ska uppträda.
Men vi får se hur det blir med den saken. 

Övrigt så saknar jag min man väldigt väldigt mycket.
Vi slår våra kloka huvuden ihop :-D


Nu blir här att tvätta ansiktet sen är det förhoppningsvis natta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: