Extra nytt :-P

2011-06-07 @ 22:10:41

Har länge funderat på att byta utseende på min blogg men har inte kommit till skott än.

Dels för att jag jobbar framför en dator hela dagarna, men lik förbenat kan man ju inte slita sig när man kommer hem *haha*
Och dålig är jag på att uppdatera här med.
I morgon ska jag på 2 viktiga samtal, det första är Sofias utvecklingssamtal, det ska bli spännande att få höra.
Sedan ska jag in på ett annat som gör att jag och Sofia rör oss söder över i landet.
Det blir nog Malmö, eller utanför.
Jag har länge funderat på detta men jag har tvekat.
Men nu kommer det att bli av. Och vilken tidsram blir det då funderar ni nog nu?!
Ja förhoppningsvis innan skolorna börjar, om inte tidigare.
Anledningarna till detta?
Då kan jag ha pojkarna oftare och vi kan få en bättre relation till varandra så som vi ska kunna ha.
Vi har då bara ca 20 mil ifrån varandra.
Och Sofia får ca 20 mil till sin pappa och då underlättar det för dom att kunna ha en tätare kontakt och kunna träffa varandra.
Och sist men inte minsta anledningen jag och Moukhtar vill ha ett liv tillsammans.
Har ni fler frågor så får ni väl ställa dom till mig och inte gå runt och spekulera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: