Fredagen den 10/6

2011-06-10 @ 21:20:30

Denna dagen har varit lång.

Har varit på min systerdotters begravning idag med Palle och Anna.
Och sedan bar det av till mötet för min del.
För någon timme sedan blev det första doppet av också.
Jag känner att jag inte orkar skriva mer idag.
Orkar nog mer i morgon.
Nu ska jag bara slappa på soffan och se vilka känslor som kommer fram.
Och dessutom är jag oerhört trött efter att på 48 timmar sovit sammanlagt ca 6 ½ timme.
Hörs i morgon och då kommer jag att berätta om allt som skedde idag.

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Det är alltid tungt med begravningar vare sig man är nära till den som gått bort eller inte. Döden är ett laddat ämne och tankar och känslor för den kan vara olika beroende på hur man mår just då eller vad som händer och har hänt innan. Men en begravning är inget man vill gå på. Hoppas att du hade någon axel att luta dig emot. Stor kram till min fina vän<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: