Jag vill sova...

2011-06-14 @ 02:36:49

Nu har jag försökt att somna i minst 1 ½ timme.
Uscha vad det suger ibland, att vara så här.
Jag är jätte trött, men när jag lägger mig ner så är det precis som om hjärnan säger haha nu så är jag alert.

Jag vill sova och få sova ut, ha en riktigt bra sömn.

Just nu har jag gett upp sömnen en liten stund för oavsett om jag ligger i sängen eller i soffan eller
sitter framför datorn så kan jag inte sova.

Jag tror jag till o med har större risk att kunna somna framför datorn än inne i sängen.
Så börjar paniken komma om att stiga upp i morgon och att man sedan ska vara så äckligt pigg.
Allt som ska göras i morgon, blir bara en doping av kaffe.

Nä jag måste ut och börja gå igen. Så att jag får sova. Inge mer latmaja här inte.
Skit samma hur segt det må vara ibland, detta funkar inte längre.


Så just nu önskar jag bara att John Blund kunde komma och slå en slägga i huvudet på mig.
Men han verkar ha glömt mig i några år.


Detta är min son Sebastian en gång när han var trött.
Sötaste, så vill jag också kunna få somna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: