På tisdag blir det????

2011-06-20 @ 01:09:50

SOL, hör och häpna!!!!
Det ska bli SOL på tisdag..


Fattar ni?? Helt otroligt för det känns som man har blivit slungad direkt från vår till höst..
Utan att passera sommar.

Ja jag är urbota trött på regn, om det fortsätter så här kommer det att finnas kantareller i skogen i mitten av Juli..
Eller vad tror ni?

Annars så är väl jag en sådan här människa som inte är alldeles för kär i sommaren, men nog fasen vill jag hellre ha sol än en massa regn... Och speciellt när man bor här i Sverige som har alla sorters årstider.
Man vill ha batteriet uppladdat medans det går. De få månaderna vi har solsken istället för en massa mörkt och iskalla vintrar som känns årslånga..

Det jag inte tycker om med sommaren är alla äckeldjur som kommer fram och fåglar till förbannelse.
Alla djur med vingar är ovälkommna för min del, och sexfotade och merfotade äckledjur.
Fåglarna brukar iaf hålla sig på bekvämt avstånd och jag tycker dom är fina att se på, men inte när de kommer för nära då är dem bara äckeldjur.... Med en massa parasiter och skit på sig.. 
Sedan tycker jag inte om när det blir för varmt heller, då känns det äckligt att andas. Ungefär som på vintern när man sätter igång värmen i bilen. Först är det jätte mysigt och skönt men sen får jag fan i mig svårt att andas. Bläää tycker inte alls om det.


Ja men det känns som att jag har snackat klart för i natt nu,
i morgon bär det av till jobbet :-D som jag har längtat. 

Sov gott allesammans :-D

Avslutar med en bild på min älskade Sofia idag:-)
Sofia 8 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: