Hej världen

2012-01-31 @ 22:52:17

Jag lever än.

Har inte skrivit på länge, men har haft torka och livet har rullat på i 250km/h.
Det är så mycket som har hänt.
Iaf idag vill jag bara skriva av mig lite av känslor och sjukdomar och allmänt pissmående,
ja jag har mage att klaga just nu. För hela min kropp strejkar. Antar att det är kroppens sätt att säga ifrån när man har levt ett sånt liv som jag har gjort.
Och alla saker som har hänt och saker som händer hela tiden, det tar aldrig slut, det bara fortsätter att rulla in saker och jag vill bara stanna tiden lite grand så att jag hinner bearbeta sakerna.
Har så mycket tankar och funderingar, och just nu kretsar tankarna mycket kring vad det är som orsakar min blodbrist, värk i kroppen, huvudvärk.
När ska det bli bra?
Så har vi barnen med älskade Sebastian o Jonathan, när ska jag få se er igen??
Nu ska jag sitta o fundera lite mer.
Älskar min fina dotter Sofia.
Over and out.

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Prova att skriva upp alla bra saker som hänt under dagen på etn fin lapp och sätt upp där du tuttar ofta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: