Lördag i all ära.

2012-03-10 @ 22:58:36

Och Grattis Loreen som tog hem melodifestivalen. Jätte bra låt måste jag säga o så fastnade jag för hennes ödmjukhet. Otroligt skön låt som gör mig glad och jag får energi av att lyssna på den låten.

Vill göra om denna blogg en del, men när ska man få ork till det då. Vill ha den mer personlig som passar mig och inte en sån som man bara copy pastar.
Hum flum.
Denna dagen har inte erbjudit mig mycket men o andra sidan kan det heller inte bli mer spännande om man somnar på soffan. Men jag vart glad att jag iaf vaknade till melodifestivalen.
Jag tror tröttheten kommer nu för att jag har ont av o till. Hoppas att det blir bra snart med min äggstock. O man vill ju inte åka till hudiksvall i onödan heller. 
Jag är ju inte döds sjuk tack o lov.
Just nu sitter jag o fixar hem lite the walking dead har missat något avsnitt o så ska jag skriva ut lite bilder som jag ska ta med mig i morgon.
So long hoppas att ni andra har en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: