Barnen sover

2008-11-19 @ 14:16:16

Så då passar jag på att sitta här o nörda...

Ska gå och hämta Sofia från skolan vilket jag helst hade velat slippa.
Jag vill ju ha hem henne men det är så drygt med 2 sjuka barn 1 är hyperaktiv *Sebastian*
 och 1 *Jonathan* är super trött av medicinen.
Sen har man syskonvagnen och så ska man upp för världens uppförsbacke
 för att kunna komma in och hämta Sofia, 
och kommer in med syskonvagnen i skolan görjag inte heller....
Ja idag har jag en liten klago dag.

Packat ytterligare en låda med flyttsaker har även gjorts,
 sen så har elektrikerna varit här o skruvat upp
en lysrörs armeratur och så att man kunde hänga upp kökslampan igen..
*det skulle ha gjorts typ i slutet av augusti eller början av September*
Så snabb är dom här. 
Men jag vet att det inte är elektrikarnas fel utan det är ju bolaget vi hyr av.
Elektrikerna sa att de fick ordern igår. 
Så när jag skulle hänga upp lampan så sa jag :
Ja du lilla lampa då får du hänga här en vecka till eller två.
varpå den ena elektrikern frågade jasså ska ni flytta,?
japp till Ljusne sa jag.. 
Som vanligt så säger han: Vaa till Ljusne, nära Vallvik världens ände. 
Haha ja sa jag men där har dom iaf fina lägenheter...
O sen kom den andra elekrikern o fortsatte skämta : jasså till fyrkanten eller...
Och alla som vet var Ljusne är vet var fyrkanten ligger så det behöver jag väl inte säga så mycket mer om...
Men jag kan ju avslöja att näää det är inte dit vi ska flytta iaf.. 

Nä nu ska jag vänta på att nån utav sönerna ska vakna..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: