Helgen som danskarna vann ....

2009-10-11 @ 17:07:50

Ja så har helgen vandrat iväg igen.
I fredags så vart det inte mycket gjort. Var till farbror doktorn med min mage. Får smärtattacker så jag är tvungen att ligga stilla och koncentrera mig på att andas eller ligga alldeles stilla på golvet.
De trodde att det var urinvägsinfektion, men alla provsvaren var bra.
Själv så har jag kommit på att jag får så innan jag får mensen. Så i morgon måste jag ringa till Bollnäs eller Hudik så att jag kan få en ordentlig undersökning.

Igår så städade jag och gjorde inte mycket mer än så.
Christian bjöd hit Jakob och Allan från jobbet. De skulle ju nämligen kolla på fotboll Danmark - Sverige.
Och alla vet ju hur det gick. Måste erkänna att jag kände mig lite ensam med 3 danskar runt i kring mig..
Sedan spelade vi lite kort. Sen vaknade pojkarna så då gick jag och la mig med dom. Och de stora pojkarna satt uppe en stund till.

Idag Söndag har det varit en slappar dag.
Christan och Sebastian är och skjutsar Jakob och Allan och så skulle de inhandla för mat.
Sofia är hemma hos sin kompis Tove.
Så det innebär ju att det bara är jag och Jonathan hemma.

I morgon ska det komma nån kille och kolla på våran toalett som vickar när man sitter på den. Sen på köksluckan som har lossnat. Och idag lossnade även kranen till badkaret. Det verkar som att packningen har försvunnit så det måste nog in en ny där. Men tack och lov så finns det ju en duschslang och den fungerar iaf.

Sen under veckan ska bravida in hit i alla lägenheter och förråd. De ska byta termostater på elementen och kolla på ventiler som sitter i förråden.

Nä nu ska jag göra något vettigt i stället.

Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: