Jobb coachen!

2009-10-09 @ 01:03:39

Som vanligt kom jag försent. Väntade ett tag på att de som satt i receptionen skulle bli klara, men det tog sin lilla tid.
Så när det vart ledigt frågade jag snabbt: Ursäkta men jag skulle träffa min jobbcoach här idag... Men jag vart lite sen tyvärr.
Jaha säger dom.. DE sitter där inne och har möte! *killen pekar på en dörr närmast hissen.*
Är det nått som jag har lärt mig nu så blir saker aldrig som man tror att de ska bli när man har med arbetsförmedlingen att göra. Och det är andra gången de säger DE sitter därinne...
Riktigt dålig känsla.. *haha*

Men jag traskade på mot dörren, knackade lite lätt och försökte få upp dörren.
Dörren var låst. Så kom en tjej och öppnade dörren och där stog jag som ett fån och lagomt röd i ansiktet...
Tackade min lyckliga stjärna att det inte var sååå många där.

Men mötet med min senare tilldelad jobbcoach var positivt.
Så om lite mindre än 2 veckor ska jag träffa henne igen, då ska vi prata om allt möjligt och se vad det finns för olika saker för mig.
Som det känns just nu så är en jobbcoach en positiv människa blandat mellan en arbetsförmedlare och en kurs genom arbetsförmedlingen.
Och då menar inte jag att det är något dåligt, för jag tycker det är intressant. Sedan får man se vad jag har för uppfattning senare.
Men där tror jag bara positivt som sagt.

Ja annars denna dagen har jag och pojkarna varit hemma, jag städade lite och fick sedan besök av Sara :-D
Och vi bestämde att vi ska börja träna.. SPÄNNANDE :-D
Det kan jag lova att det kommer att bli.

Mitt mående idag har däremot varit en känslomässig bergodalbana. Och väldigt lite tålamod.
Men i morgon blir det nog en bättre dag.

Och sist men inte minst så vill jag bara säga: ANNELI GRATTIS *nu blir det i efterskott*. Jag hoppas din sambo hälsade det till dig. Så har du nog läst dina kommentarer i din blogg med :-)

Skriver säkert nått i morgon med. *läs senare idag*

Hoppas att få in lite roliga bilder.

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: