Nu skriver jag äntligen!

2009-10-07 @ 09:07:22

Måste ju svara på Jennys inlägg.. Jo Jenny det händer en massa saker men jag har banne mig försummat bloggen!

Kommer inte ens ihåg vad jag skrev i mitt sista inlägg och orkar inte kolla heller.
Så jag skriver lite granna med risk för att bli uthängd som senil :P

*Skolan har börjat för Sofia
*Sebastian har börjat på dagis
*Jonathan är inskolad och klar på dagis *gick otroligt smidigt de första veckorna sen kom han på att mamma skulle gå och inte vara med då kom den hjärtskärande gråten som suger tag i en och man hamnar i världens må dåligt som mamma mörker*
*Ett antal nackspärrar
*Arbetslös sen den 10:e Juli *om jag inte är senil*
*Sökt 3 eller 4 jobb. plus hjälp att få praktik. Men ingen verkar vilja ha mina tjänster :-P
*Sömnproblem
*Barnen går genom ett par utvecklingsfaser, så ibland tror jag att jag hamnat på ett zoo. Men jag trivs med mina små apor det är bara för att jag själv känner mig lite som en apa och ibland blir även mammor trötta.
*Längtar ut och känner mig som en svamp och vill lära mig nya saker.
*Ett antal intriger

Sen har det säker hänt en massa saker mer som jag inte kommer på nu.

Hoppas att allt är bra med er alla.Och speciellt Jenny m familj.. Sorry att jag är så dålig på att höra av mig..

Och morgondagens stora händelse är : ANNELI FYLLER ÅR :-D

Nog tjatat från mig dags att göra barnen klara för dagis, idag ska jag nämligen in och träffa min livs första jobb coach :-D

Kram till er alla
Och ja jag ska försöka skriva mer blogg med bilder oxå. Men idag får det vara som det är

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Roligt att du tog upp bloggen igen:). FÅr vi höra hur det gick och sas hos jobb coachen sen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: