I går var det 3 år sen

2010-01-15 @ 14:00:50

älskade Sebastian kom till världen.
Min fina pojk :-D

Så vi hade kalas igår, med några vänner :-)

Han fick fina presenter, strumpor tröjor och minibilar och en *snowracer liknande* pulka.

Mer presenter kommer sen.

Det blir mer kalas till helgen.

Ja annars så har jag börjat ritat och tecknat igen.
Det går såå där. Sara har gjort en skiss på en tatuering hon ska ha och hon undrade om jag kunde göra en oxå
det ska vara old school stuket.

Så nu är det pinuppor,  sugerskulls och mexicans zombies för hela slanten *hehe*
Men jag saknar ett vettigt skiss block och vettiga blyerts *sitter med en stiftblyerts och tecknar det är liksom inte sååå bra*. Men det funkar.

Ja vad händer i helgen annars då?


kram

Kommentarer
    Postat av: Annica

    Jag såg att dom fått in sånna pennor på dollar. Tror de kostade 30 kr för kanske 10 st. Skisspennor med olika tjocka uddar du vet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: