Huvudet värker

2010-11-30 @ 21:14:28

Ja det är just nu det.. Huvudet känns att det sitter där uppe. Varför bara inte låta bli att göra ont?

Ont i halsen har jag med.
Annars så är jag allmänt trött och sliten. Har varit hos psykologen idag. Det har varit skönt att prata lite med henne, ang allt.
Sen så skulle jag kolla lite hur Palle o Anna bor. Så då följde ja med Palle till hans pappa först o hjälpte honom att lasta i saker sen skulle vi hem till honom o lasta ur saker.
Sedan bar det av till Söderala till Anna o hennes mamma. Där bjöd Annas mamma på tjockpannkaka :-D Det var jätte gott. Sen hade ju Anna lite saker som hon ville ha med så då hjälpte jag till lite där med. Och så bar det av hem till deras lägenhet igen o lastade ur sakerna. Och sedan for jag till Karos för hon ville ha lite hjälp med en läxa.
Men när jag kom dit så behövdes det inte.
Och för övrigt så håller Karos på att sluta röka. Så hon är liiiite surig men lika söt för det.
Så hon hävdade bestämt att hon skulle ner i morgon o köpa plåster och tuggummi. Så skulle hon köra dubbelt med det. Hehe..
Så gick jag hem och nu sitter jag o myser med Pyret :-D
Världens bästa katt måste jag säga att jag har fått tag i :-D
Supermysig är han..
Nu ska jag mysa lite mera, o vänta på att bubben ska komma hem.
Blir nog en tidig kväll ikväll..
Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: