Idag är en ny dag

2010-11-25 @ 13:50:53

Har haft en tråkig dag.
Ska försöka hitta lite ork så att jag kan gå till affären och handla lite saker.
Sen är det ju den vanliga städningen och tvättningen.

Hur mår jag idag då?
Relativt bra, en aning trött.

Lite kul att ändra lite på bloggen.. Skönt att jag hittade lite grejor haha så klaga inte på min fina blogg jag har ärligt hittat den på en sida som heter gratis mallar eller något sånt. Men ska väl försöka fixa till den lite till sen. När jag har hittat mer tid för det.

Viktiga saker att göra den kommande tiden är väl att försöka fixa med lite papper som ska in överallt.
Ringa lite samtal och höra mig för om saker o ting.

Men allting löser sig väl..

Ha de gott och nu ska jag sköta uppdateringarna bättre, så har jag ju skaffat nya kategorier oxå..
Seg o trött ute hos syrran i Vallvik

Kommentarer
    Postat av: Marielle

    Ååå kul med bild på min Karin :). Jag som skulle visa dig det med att byta bakgrund på bloggen. Fast nu lyckades ju du :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: