dagens sysslor

2011-04-04 @ 11:50:49

Åh käre nån vad seg jag är idag då.

Sitter iaf och käkar lite frukost. Är jätte hungrig.
Så dagen började med lite samtal, besök av Karos och Ricky, utgång med Simba och sedan har stackarn fått duscha en sväng med. Men alltså vilken cool hund, han gjorde inget motstånd alls och han lät sig torkas med handduken med. Sen så har jag dammsugit och nu känner jag för att vila en stund men jag antar att Simba vill ut snart igen.
Så ska jag komma iväg till en affär med och handla lite och köpa kuvert så att jag kan posta ett viktigt brev.
Uppdaterar säkert sen med lite bilder och information.
( så fort jag säger att jag ska uppdatera så blir det aldrig av) :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: