Dvala

2011-04-11 @ 23:19:54

Idag känns min själ uråldrig och kroppen känns sliten.

Känns ungefär som att jag har legat i en torktummlare, disorienterad.
Idag på eftermiddagen skulle jag slänga i en tvättmaskin och känner att det blir blött mellan benen, blodet forsade igen. När fan ska detta gå över?
Jag trodde att min kropp skulle vara återställd nu, men icke.
Och jag blir mer arg och irriterad över att DU kunde dra och lämna denna jävla förbannade soppa.
Har du förstört mig kommer jag aldrig att förlåta dig.
Så i morgon får jag ringa på nytt till gyn i bollnäs eller hudiksvall.
Din  förbannade skitstövel. Och en fet jävla spark till sjukvården som behandlar en som ett djurförsök.
Morr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: