Nytt

2011-04-03 @ 18:54:24

Ny frisyr tack snälla syster för att du vågade klippa mig och att det vart bra :-D

Sedan har jag blekt håret lite till. Revolt 1 Ny hårfärg, Revolt 2 Ny frisyr Revolt 3 en hund på prov.
Ja ni läste rätt och ja jag känner för att ha en vovve här.
Det är fortfarande Evelinas hund Simba. Men hon har 2 och känner att hon inte riktigt hinner med 2 så jag sa att jag skulle fundera på det, och nu bestämde vi det.
Får se hur det går, och skönt att ha lite sällskap här och Sofia klagar inte på att gå ut och gå med den. Haha Simba har varit här kanske 1 timme.
Så nu springer han omkring och luktar överallt och utforskar. Vi får se hur det går, vi tar en dag i taget.
Jag o Sofia och pojkarna ( så småningom) Älskade pojkar vad jag saknar er.
O ja just det Simba med :-D
Bilder kommer sen...
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: