Vad.

2011-04-27 @ 02:25:39

svårt det ska vara att sova.

alla minnen gör sig påmind, hemmet och jag går inte ihop längre.
Allt gör ont.
Mina fina älskade pojkar, jag är så ledsen för eran skull att avskedet vart som det vart.
Jag kommer aldrig att förlåta eran pappa för det.
Jag hoppas verkligen inte att ni får ärr.
Förlåt mig för att jag inte kunde göra något åt det.
Min famn är för alltid eran.
Och min fina Sofia du är en sån stark liten dam, jag älskar dig.
Tacksam är jag för att Khaled och hans familj tog mig in till dem, ensam och vilsen var jag.
Jag kan inte visa hur tacksam jag är.
Ni har alltid en speciell plats i mitt hjärta.
Precis som en annan utav deras familjemedlem som inte var där, men han ringde.
Jag är tacksam för alla som har hjälpt mig ni vet vilka ni är.
Nu sitter jag här och tänker försöka leta lite efter lägenheter.
Starta ett nytt liv, ta bort allt ont, och kämpa vidare.
Någongång ska såren bli ärr.
Kramar i massor.

Kommentarer
    Postat av: anneli

    Ja fy vilket j*vla as han är som bara tänker på sig själv och inte på att pojkarna ska må så bra som möjligt. Blir förbannad bara jag tänker på det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: