Irriterad

2011-01-04 @ 23:15:47

Över lite saker..

Vad fan ska man göra när man gör så gott man kan men det inte duger..
Förstår inte varför allt ska kretsa runt en person o ingen annan...
Snacka om ego och inte alldeles för bright
Sen är jag irriterad på mitt ex, som alla vet vem han är som aldrig kontaktar mig.. Trots att jag har försökt att kontakta honom ett flertal gånger både genom mejl o telefonsamtal. Men det verkar som att han har stängt av mobilen.. Undra vad han har för ursäkter denna gången eller om ursäkterna har tagit slut??
Irriterad på advokaten som inte kan skicka ut fakturan och att jag har mer att tillägga. Men han kanske har mycket att göra. Men samtidigt så känner jag att nu får det vara nog. Står inte ut med att saker står still.
Irriterad på all snö och all kyla.
Ja ett rikitgt klaginlägg vart detta.
Morr och snart godnatt "om jag kommer att somna"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: