Fortfarande vaken..

2011-06-10 @ 01:18:17

Så var man fortfarande vaken, har några funderingar, som man inte kan släppa.

Precis som jag alltid kan räkna med.
Och när jag får en tid att passa ballar jag ur, speciellt om det är skit tidigt på morgonen.
Men det är en viktig tid med.
Kl 07:05 ska jag beräknat ta bussen in till stan för att åka med Palle och Anna på min systerdotters begravning.
Har inte pratat så mycket om att hon har gått bort men det känns inte heller som att det är min sak att göra det.
Och allt kanske släpper i morgon, det kanske blir mer verkligt då.
Begravning är i Järvsökyrka kl 11.
Så vi måste åka i god tid.
Åter tillbaka till mig och tider, så blir jag nervös över att jag inte ska kunna vakna så fast att jag är jätte jätte trött, så blir jag pigg och kan inte sova.
Jag blir orolig att jag ska missa bussen.
Visst är jag löjlig, men jag kan inte komma över detta.
Så alternativet till detta blir att antingen vara vaken hela natten, och sova lite i bilen så att jag någorlunda kan funka.
Eller sova någon timme på soffan om jag lyckas somna. För då vaknar jag lättare på morgonen.
Och om senare i dag så ska jag in på det viktiga mötet som jag missade i onsdags.
Så jag har tid i morgon vid kl 15.
Får se vad som händer och sker och om man kan få några positiva besked.
Annars på jobbet så har jag iaf lyckats komma över träningsfasen.
Det innebär alltså att jag har suttit och tränat på att restaurera bilder, och de ska kollas och bli godkända och om det är något man ska tänka på, och om man har missat något.
Och vissa bilder hade jag missat storleken och lite ljussättning men ljussättningen kan vara pga ljus inställningarna på dataskärmarna.
Så jag gjorde om dem som jag hade missat och idag då fick jag påbörja ett riktigt arbete.
Så nu är det negativ som gäller och det är skillnad på att arbeta med negativ och bilder.
Men jag ser fram emot måndag när man ska till jobbet igen :-)
Nu har jag talat om alla sysslor för imorgon (läs senare idag) och i morgon kommer jag nog att prata om känslor.
Men men..
Hoppas att ni alla andra sover gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: